E-mail: nietonzeschuld@hotmail.com


Telegram: https://t.me/nietonzeschuld


Reactie plaatsen

Reacties

Jacob van Didden
24 dagen geleden

Dit is weer zo typisch!
Een zgn initiatief opzetten dat mensen vooral NIET moeten betalen en zich moeten verzetten en vervolgens maanden lang niks meer laten horen en die mensen letterlijk in de kou laten staan. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik beschamender vind, de overheid en energiemaatschappijen of jullie met jullie valse beloftes! Echt compleet WAARDELOOS dit!!!

Ad
een maand geleden

Geachte Team

Wat zijn de vervolg actie?
blijf zo stil.
kan ook geen mail sturen naar uw mailadres

Hier nog actie
https://ikdeburger.nl/

Bij ons gezin van 10 (gebruik je automatische meer) met drie medische behandelde kinderen aan sonde pomp.
is het van 230 naar 640 gegaan een dit jaar willen ze ons plunderen en dood hebben door naar 975 te gaan.
Compleet krankzinnig voor energie die er te veel is

Met vriendelijke groet,

Thom Ummels
3 maanden geleden

Onze energieleverancier Easy Energy weigert pertinent tot een fatsoenlijk contact en enige aanpassing op ons termijnbedrag. Meerdere e-mails heb ik hun al gestuurd met een duidelijke motivatie en in goed Nederlands geschreven en respect getoond naar het bedrijf. Maar er zit totaal geen beweging in. Ook heb ik al een klacht ingeleverd bij de ACM maar die grossieren ook al in afwezigheid.
Nu hebben wij dan de 3e aanmaning te pakken met de grote dreiging te betalen binnen 14 dagen en anders sluiten zij ons af. Wij hebben een betalingsregeling bij hun en ook betalen wij trouw op tijd al 3 maanden nu het door ons gewenste voorschotbedrag van € 300,- euro per maand.
Er staat nog een bedrag open van net € 450,- euro over de afgelopen 3 maanden. Iets wat geen groot bedrag is en wat zelfs gecompenseerd zou kunnen worden met de compensatieregeling van de regering. Maar niks ervan, wij zitten nu in angst van afsluiting en weten niet wat wij nu nog moeten doen of waar wij nog terecht kunnen.

Rob van Dinteren
3 maanden geleden

Wil je dit een kans van slagen laten geven zal er veel meer promotie en ruchtbaarheid aan dit initiatief gegeven moeten worden! Je zal de massa aan je kant moeten krijgen om een goede vuist te kunnen maken. Zoveel mensen komen in de problemen nu maar zo ONTZETTEND WEINIG mensen kennen en weten van dit initiatief af. Ik doe wat ik kan en deel zoveel mogelijk maar echt opschieten doet het niet. Op deze manier vrees ik dat het niet veel zoden aan de dijk gaat zetten hoe goed bedoeld ook. Ben bang dat het als een nachtkaars uit gaat omdat te weinig mensen bereikt worden en meedoen...

paca
4 maanden geleden

Powerpeers heeft het voorschot van mijn energierekening zelf opgehoogd. Ik kan hem ook niet meer digitaal verlagen.
Wat kan ik hier aan doen?

Lenny
4 maanden geleden

Hoi, en wat doen jullie met de rekeningen die je moet betalen na de jaarafrekening die veel duurder is dan de oude tarieven die je blijft betalen? Ze 'dreigen' mij nu al dat ik 250-500 euro te weinig betaal en dan heb ik het alleen nog maar 30 euro onder hun adviestermijn gezet, nog niet eens naar mijn oude tarief..

Astrid
4 maanden geleden

Volgens de ACM (Autoriteit Consument en Markt) moet een prijsverhoging 30 dagen van tevoren worden aangekondigd. De energiebedrijven hebben dat niet gedaan, en dus is dat onrechtmatig. De ACM roept mensen op bezwaar te maken.

Hier zit een dikke adder onder het gras.
Wie bezwaar maakt tegen de te korte termijn, gaat daarmee impliciet akkoord met de verhoging een maand later. Ons advies: doe dat niet.

Ik kreeg deze reactie op mijn berichtje.
Er gebeurde veel die week, omdat ik ook overhoop lig met ons waterbedrijf over onze afrekening. Op dit moment kwam ook het bericht van onze zoon.

Ik heb zowel het waterbedrijf als onze energieleverancier een brief gestuurd.
Er gebeurd soms zoveel, waardoor je de bomen niet meer door het bos ziet.

Ik voel me ontzettend stom, dat ik mijn energiebedrijf heb gemaild en dat ik impliciet meega in de prijsverhoging, welke nu wordt doorgevoerd per 7 november a.s. met een nog hogere prijs.

Kan ik hier alsnog iets tegen doen!

Jos Schilder
4 maanden geleden

Goedendag, Dec. 2021 heb ik een nieuw contract afgesloten bij EnergieDerect met een maandtermijnen van € 113,- voor 3 jaar t/m Dec. 2024. EnergieDirect heeft dat verhoogt naar € 220,- waarna ik het heb terug heb kunnen schroeven middels die idiote chatbox zonder hierover te kunnen spreken, ze zijn onberijdbaar. Je kunt zelf met hun systeem je maand bedrag weer terug schroeven naar je contract bedrag van € 113,- en heb ik gedaan. Het sytzegt dan dat het goed is. Vervolgens haalt EnergieD gewoon die € 220,- van je rekening omdat het een automatische incasso is.
Ik heb handmatig het bedrag gestoneerd en vervolgens de € 113,- handmatig gestort. Nu krijg ik een waarschuwing het resterende bedrag alsnog over te maken middels de gestelde termijn anders volgt er een boete. Wat adviseert U mij te doen

pieter stuurman
4 maanden geleden

Ons advies is contact op te nemen met EnergieDirect, en uit te leggen dat het termijnbedrag is bijgesteld naar 113 euro.

Johan Plomp
4 maanden geleden

Ik citeer de laatste zin uit VOORBEELDBRIEVEN; (Uitprinten, ondertekenen en zowel per post als per email verzenden, voorzien van bijlage 1 (niet vergeten!). Bv wij hebben Vattenfall maar die geeft op hun website geen adres vrij, zo ook in hun contactformulier waar je geen bijlage in kunt versturen.

Johan
4 maanden geleden

In De Andere Krant lees ik er per 1-Oktober 1 Miljoen aanmeldingen moeten zijn er er nu nog maar 190.000 zijn. Maar waar moet ik mijn brief niet mijn schuld nog meer naar toesturen voor deze registratie, want ik neem aan dat de leverancier dat niet doet.